Simpsons Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Man vill ju ej fuska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super_coola_jag Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 ni e ju lol allihopa....ja har redan klarat de :D ..håller på me dom onda..o ja fick de på julafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Nice.. har okså klarat det men svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 uttern, ja ska säga dig en sak, som ja säkert inte komemr säga igen på detta forum.. F*CK YOU BAS*ARD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cony_jedi Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Filmer: Bäst sluta mucka inte sån stil här okej ... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cony_jedi Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag tycker att kaktus e värd en VARNING vad tycker ni?!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlaser Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Hej! Om du menar på uppdragen så vet jag inte.. Men på skärmmystling kan du gå upp i komando poäng genom att döda fiender/hus. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Svar till fråga 2. Har du läst manualen? Har du testat STRIDSSKOLAN vid start menyn? Erövra land, vissa land ger Kraftpoäng, andra ge resurser och vissa ger komandopoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Slaget Om Midgård har ett väldigt lätt system att förstå. För att få kraftpoäng så behöver du bara döda fiender och deras byggnader. I början är det ganska lätt att få kraftpoäng och mycket mer lättare i Skärmmytsling. Och jag behöver då inte säga mer, Som joaacim sa så finns det en Guide i spelets meny som du borde titta i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.