shacti Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 hur tusan lyckades du få 2479 poäng minus?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Har har väl fösökt att sno poäng från en användare och misslyckades, och om man misslyckas så får man minus poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Jag hade minus en gång... Jag bev så glad när jag inte hade minus längre! Jag hade 2000 fm minus! Eller ne det var 4000 men jag hade 2000 på banken! ;) Jag lovar att aöldrig mer sno det lönar sig inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Stäng av han.. han förtjänar inte att vara kvar om han snor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 äh det lyckas ju aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 äh det lyckas ju aldrig Jo min kompis lyckades att sno 450! ;) Man gör som man vill han ska inte stängas av men han ska minus! Det blir hans straff! Jag hade minus så länge att jag nästan glömde bort vad poäng var! :P Det kommer ta massa tid för "'jocke" att samla ihop allt! :evil: Men man får skylla sig själv... Jag lärde mig att det lönar sig aldrig att sno fm! Men att sno Tant Nilssons rosor lönar sig... hehe :visslar: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 dåligt attt sno men om man måste så ska man sno i små summor.själv e man en hedlig liten pojke som ALDRIG snor nått, ne hehe aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Stäng av han.. han förtjänar inte att vara kvar om han snor! Det är väl upp till Admin <_< Admin har ju själv laddat upp förmålet så han förtjänar inte att bli bannad :angry: Men man ska självklart inte sno ändå, det lönar sig inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 (Frooz @ 28/12-2004 18:42:34) Stäng av han.. han förtjänar inte att vara kvar om han snor! Det är väl upp till Admin <_< Admin har ju själv laddat upp förmålet så han förtjänar inte att bli bannad :angry: Men man ska självklart inte sno ändå, det lönar sig inte.... MM, helt rätt det är som om jag låter någon spela på min dator och sen slänger ut han från huset för att han spelade på min dator. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Jag har snott en gång men då stog det inte att man fölorade dubbelt så mycket så jag blev av med 4000 p (det va poäng då) men admin hadde inte skrivit nåt om om man misslyckas :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Jag har aldrig snott och kommer aldrig att göra det heller eftersom det är ungefär 85 % chans att man förlorar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag har aldrig snott och kommer aldrig att göra det heller eftersom det är ungefär 85 % chans att man förlorar. Det vet väl inte du... <_< Minst 90% chans att man förlorar... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg