Gäst Beldur Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 (redigerat) Användaren --------- skrev följande till mig:HAHA DIN LILLA FITTUNGE SOM GILLAR POKE MON HAHA DOCK DOCK !!!!!!!!! DU STAVAR JÄTTEBRA O ANMÄL MIG YIPIIE!!!! DIN RUBBADE LILLA OLLONBORRE LOOOOOOOOOOOOOOOOL 9 ÅR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Visst spammar han inte lite? Han skickade det i PM till mig. Vad tycker ni om det? Ja hoppas Admin kollar annars skickar jag detta i PM till Admin. Jag tog bort användarnamnet ser ut som att många inte gillar att jag skrev det... Redigerat 29 December 2004 av 0035 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 skicka ett pm till mig och säg vem det var... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 skicka ett pm till mig och säg vem det var... Varför vill du veta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 säg vem det är så äger jag han <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 säg vem det är så äger jag han <.< Vad menar du med "Äger"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Måste vara en försvenskning av engelskans "0WN" vilket betyder att ta över något genom att hacka det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Måste vara en försvenskning av engelskans "0WN" vilket betyder att ta över något genom att hacka det. Om det är det det betyder, är det fruktansvärt missbrukat av vissa här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 noobs... Bara att skicka vidare PM:et till Admin, punkt slut -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Har skickat PM nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (redigerat) 0035 anmäl honom! Redigerat 29 December 2004 av Mic_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Du gör så rätt 0035. Jag skulle ANMÄLA direkt ifall någon sa så till mig, ingen ska få kalla dig eller någon annan nåt dumt på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (0035 @ 26/12-2004 17:37:01) säg vem det är så äger jag han <.< Vad menar du med "Äger"? Han kommer ÄGA han ge mig också hans namn ¨så ska jag leka med han :).Det är han som beter sig själv som en skit unge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg