Hoppa till innehåll

Angående Kallande Av Fula Saker Mm

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Användaren --------- skrev följande till mig:HAHA DIN LILLA FITTUNGE SOM GILLAR POKE MON HAHA DOCK DOCK !!!!!!!!! DU STAVAR JÄTTEBRA O ANMÄL MIG YIPIIE!!!! DIN RUBBADE LILLA OLLONBORRE LOOOOOOOOOOOOOOOOL 9 ÅR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Visst spammar han inte lite? Han skickade det i PM till mig. Vad tycker ni om det? Ja hoppas Admin kollar annars skickar jag detta i PM till Admin. Jag tog bort användarnamnet ser ut som att många inte gillar att jag skrev det...

Redigerat av 0035
Skrivet

skicka ett pm till mig och säg vem det var...

Varför vill du veta?
Skrivet

säg vem det är så äger jag han <.<

Vad menar du med "Äger"?
Gäst henke37
Skrivet

Måste vara en försvenskning av engelskans "0WN" vilket betyder att ta över något genom att hacka det.

Skrivet

Måste vara en försvenskning av engelskans "0WN" vilket betyder att ta över något genom att hacka det.

Om det är det det betyder, är det fruktansvärt missbrukat av vissa här...
Skrivet
(0035 @ 26/12-2004 17:37:01)

säg vem det är så äger jag han <.<

Vad menar du med "Äger"?

Han kommer ÄGA han ge mig också hans namn ¨så ska jag leka med han :).Det är han som beter sig själv som en skit unge.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...