Gäst wångö Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 ja har köpt den nu... men man kan ju inte börja spela direkt. . :( :angry: . . . man måste ju vänta på en pin kod.... 0012 : du kan inte köra GTA... de en online symbol under ps2 märket på dom spelen du kan spela.... typ: fifa 2004, XIII , NFSU o NFSU 2, Killzone... o.s.v.
Hajen Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Och var och när kommer den då. förresten vet jag att man måste ha bredband för att spela PS2 online vilket jag har haft i ja jag vet inte hur länge vääääldigt länge är det i alla fall. <_<
epaaj Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 Sorry, problem again. Kan jag använda min internet-hub till att ansluta min PS2 till internet det vore bra i sånna fall. Har du läst på playstations websida? Det viktigaste om nätverksadaptern tas upp där.
Hajen Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 lite ytligt bara men jag ska ta och läsa igenom det ordentligt nästa gång.
Gäst wångö Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 ja vet inte när pin koden kommer men den borde ju komam ganska snabbt... !. .hoppas o tror den kommer nån dag i veckan ...
Rekommendera inlägg