Hoppa till innehåll

Ps2 Online

Gäst wångö

Rekommendera inlägg

Gäst wångö
(NesseN @ 31/12-2004 18:50:17)

Jag har ps2 mini om man har en sladd kan man bara koppla den till bredbandet och man måste ha ett ea games spel och då försöker man uppkoppla följer instruktionerna och creata et6t nytt ea games acount sen e det bara och köra vilken spel som helst .... Dok:Man måste vara kunnig...  :lol:

Du behöver ju en cd också som installerar online på din pstwo, den får du enkelt av sony själva.. Min kommer nog nästa vecka.

Iaf någon vill möta mig i Killzone sen heter jag NesseN, om mitt namn blir godkännt som central station namn.

får man inte me en cd när man köper adaptern?????????
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst wångö

Jo man får med en cd-skiva när man köper det ja! men nu har det kommit en ny skiva så jag tror om du reggar dig med den du får så kommer det en ny hem till dig med posten. Dom kanske har bytt ut skivorna i dem men jag tror iaf så:)

vadå?? har dom uppdaterat nått lr? var kan man beställa den nya skivan...? s
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men grabbar var köper man onlineläget då och hur mycket kostar det.

sedan undrar jag om jag kan koppla in det till mitt bredband (modemet alltså)

Nätverksadaptern finns där du kan köpa spel. Alla bredband och modem ska väl gå att koppla in. Vad har du för något? Kolla på Playstations websida om nätverksspelande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj grabbar ett problem bara. Ska jag koppla in PS2 nätverksadaptern efter hårddisken eller direkt i modemet. För jag undrar om jag kan bli ned-hackad av virus om jag kopplar in PS2 nätverksadaptern direkt i modemet.

men jag har väldigt många virus skydd och en brand vägg i min dator.

Så hur skall jag göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(NesseN @ 31/12-2004 18:50:17)

Jag har ps2 mini om man har en sladd kan man bara koppla den till bredbandet och man måste ha ett ea games spel och då försöker man uppkoppla följer instruktionerna och creata et6t nytt ea games acount sen e det bara och köra vilken spel som helst .... Dok:Man måste vara kunnig...  :lol:

Du behöver ju en cd också som installerar online på din pstwo, den får du enkelt av sony själva.. Min kommer nog nästa vecka.

Iaf någon vill möta mig i Killzone sen heter jag NesseN, om mitt namn blir godkännt som central station namn.

Är killzone värt att köpa då? ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj grabbar ett problem bara. Ska jag koppla in PS2 nätverksadaptern efter hårddisken eller direkt i modemet. För jag undrar om jag kan bli ned-hackad av virus om jag kopplar in PS2 nätverksadaptern direkt i modemet.

men jag har väldigt många virus skydd och en brand vägg i min dator.

Så hur skall jag göra.

Det brukar så på modemet vad det heter.

Vad menar du med att du ska koppla in nätverksadaptern efter hdd? du drar bara en sladd direkt till modemet eller routern. Du måste ha en router om du vill ha internet på fler ställen än ett (tex datorn och ps2). I vissa fall, som jag har det, är mitt modem en router.

Det finns väl inga virus till ps2 :S Har väldigt svårt att tänka mig att någon sitter och gör virus till ps2. Jag tror inte att man kan göra virus till det heller.

Redigerat av cloud
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...