Zerp Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (Mario Bros. @ 02/01-2005 13:32:09) Teehee, min familj överlevde. Dom bodde ju iförsig i Norra Thailand. xD Bor du inte med din familj? Geesh, inte igen. Aheemm, min mamma är från Thailand, flyttade till Sverige och hennes familj är kvar i Thailand. De klarade sig eftersom de bodde långt ifrån katastrofen. Hela familjen på morsans sida klarade sig alltså. Farsan är svenk och familjen på den sidan överlevde nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Alla borde nog vara berädda på att nån är död inför skolstarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamikazeb Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Min tjej-kompis är nere i Thailand. Förresten har det ju dött ca. 120.000 inte 60.000. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 kanske det att dödssiffrorna ökar? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 nu e det 150.000 människor som dött min träslöjds lärare var på stranden när det hände me sin fru jaqline(vet ej hu det stavas) när första vågen kom den var inte så jätte jätte jätte farlig.efter den så det en da dom gjorde va att sätta tillbaka stolarna å städa upp igen men när andra vågen kom ....ja jag vet inte riktgt hu dom överlevde men det gjorde dom dom var i tidningen i förra onsdagen .en kille som känner dom hade ätit middag me dom fö några dar sen me sin familj i sverige :lol: fast det var tur att dom klarde sej tycker ja :o tycker det e hemskt de som händer :( :( min mamma gav 1000 spän till röda korset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (176-671 @ 01/01-2005 14:12:30) jag lova hotelet hette orcidia resort på karonbech. tur att du överlevde din familj? X_x klara sig bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (redigerat) jag skadade mig bara lite när jag sprangi full fart in på mitt hotel för att ta skydd .jag rammlade i en stentrappa. :P :unsure: :blink: Redigerat 20 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 min mammas kompis var där med sin familj och det var 2 av dom som åkte ut i vågen och fasnade i ett träd fast alla över levde :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 min kompis känner en som va i kao lak när vågen kom..han heter karl michael bergman och hans son hannes... men hans fru saknas :( .. d va me i tidningen förra veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 D känns så himla ovärkligt de som hänt....... :( jag var i Thailand i Februari förra året och stället jag var på är helt bort spolat..... såg de på TV..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 varför har någon klistrat denna tråd, e inte det lite onödigt... och de här 2000 svenskar som saknas... jag tror minst hälften e döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 varför har någon klistrat denna tråd, e inte det lite onödigt... och de här 2000 svenskar som saknas... jag tror minst hälften e döda hur f**n kan du säga något sådan din j*vla .. vad du nu är :angry: du borde få en varning :angry: :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.