Xade Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 vad menar du? det är vad jag tror... jag skulle nog inte heller överleva en jättevåg.. och de har ju varit saknade jätte länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 vad menar du? det är vad jag tror... jag skulle nog inte heller överleva en jättevåg.. och de har ju varit saknade jätte länge! det är ju värt att tas upp .. och så kommer du och säger att det är onödigt vissa som hadde vänner eller familj där som dog blir ju jätte arga.. du bryr dig inte om dom .. svikare... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 (176-671 @ 11/01-2005 20:15:50) vad menar du? det är vad jag tror... jag skulle nog inte heller överleva en jättevåg.. och de har ju varit saknade jätte länge! det är ju värt att tas upp .. och så kommer du och säger att det är onödigt vissa som hadde vänner eller familj där som dog blir ju jätte arga.. du bryr dig inte om dom .. svikare... :angry: Moderat kallas det. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Tänker BARA på sig själv. Har ingen medkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Det är förfärligt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 nej, moderaterna är framtiden!!! men eftersom nån nu gjorde en sån här tråd kanske vi inte ska diskutera annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 nej, moderaterna är framtiden!!! men eftersom nån nu gjorde en sån här tråd kanske vi inte ska diskutera annat... Ahahahahahah! *Tar luft* Hahahahaha! (Just nu är ju världens största supermakt, USA, ur-blå och det funkar ju jävvligt bra.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 vad menar du med det? att USA är moderater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jag tycker ju synd om dom som är försvunna och dom som saknar några..men jag tycker att det börjar bli lite tjatigt med den här vågen..det var ju länge sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 det är så mycke tjat om det här om flodvågen att man slutar bry sig.. (nej, ja tycker faktiskt det är hemskt, men ändå :blink: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jo det är hemskt... :( Vi har skänkt pengar dit.. Till alla som säger flodvåg: Det är ingen flodvåg det är en tsunami ingenting annat........ :bah: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jo det är hemskt... :( Vi har skänkt pengar dit.. Till alla som säger flodvåg: Det är ingen flodvåg det är en tsunami ingenting annat........ :bah: ;) Jag skulle tänka mig att det var både och.Flodvåg är ju det som skapas när det blir jordbävningen under vatten och tsunami är ju när det blir en våg som går över land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 (redigerat) Min morbror och hans familj var i Indien då men dom klara sig. ( fattar inte riktigt varför alla säger flodvåg, det var en havsvåg ) Redigerat 31 Januari 2005 av Nirvana freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.