Gäst Cuddles Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) klart dom var 10-15 meter jag har badat i 2-meters vågor!!!! Redigerat 3 Januari 2005 av Cuddles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 min familj har skänkt 1000 kr till röda korset ;) det va ju två vågor första va ju inte så jätte jätte jätte farlig men det va andra som va den stora katastrofen :o men ja tycker att det inte va en tredja för den skulle vara ännu förödande än andra vågen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 det kom några små till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Min familj köpte raketer för 250 kr så vi skänkte 500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 vi köpte också raketer och skänkte pengar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 min familj har skänkt 2000 för vi känner ganska många därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Här i kommunen fick vi 127 000 på att stå med bössor på Ica, och det finns frygt 10 000 invånare i vår kommun.. Det är igenomsnitt 1270 spänn per skalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 jag tyckte (från dom korta filmsnuttarna på nyheterna) att vattnet var söligt, typ en 10 åring skulle kunna springa ifrån. jag har väl missat klippen me snabbt vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Skulle jag kunna springa därifrån?Kom inte och säg att vi 10-åringar är helt dumma,jag är lixom 10 år..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 ja sa aldrig att 10åringar e dumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 nee dem var högre... men inte som höghus.... jag skulle skicka om min mobil gick att starta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 tror dom var längre men jag har skickat 3 gånger hade skickat två förut skicka en till just nu men...............en klasskamrat till mej har dött så jag skickar nog mer ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.