CiR3 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Snacka om Metal / Hårdrock här så det inte bli massa onödiga trådar :P Det skulle vara trevligt om alla Hip Hopare hölls sig ifrån tråden ( eftersom att ni bara är störande ) Aja Det är bara att komma på något att snacka om :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Okej men vad ska vi börja snacka om då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Vi kan börja med vilka stilar av metal lyssnar ni på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Nu-metal, eftersom jag lyssnar på Dir en Grey. o.O;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Nu-metal, eftersom jag lyssnar på Dir en Grey. o.O;; Ganska uppenbart. *räcker upp en hand* Jag också~! ^____^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag lyssnar på dom flesta metal stilarna ( nja kanske inte gothic och sånt där ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Hum... Synth-Goth är ganska bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Japp, Malice Mizer och Moi dix Mois spelar väl sånt, va`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet.2. Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Rammstein dååå??? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) skriv inte så j*vla många inlägg tryck på ändra knappen istället och sluta spamma !! :angry: Redigerat 30 December 2004 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) Japp, Malice Mizer och Moi dix Mois spelar väl sånt, va`?Hum... Malice Mizer och Moi dix Mois är väl Synth-goth/rock? Men ett synth-goth band som är bra är iallafall Art Marju Duchain~ xD Redigerat 30 December 2004 av Lunai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) själv lyssnar ja mest på ''heavy metal'' ;) Nån som ska se/höra Hammer Fall på skandinavium ( kan knappt vänta ) Redigerat 30 December 2004 av gokou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.