Hoppa till innehåll

Metal/hårdrock


CiR3

Rekommendera inlägg

  • Svar 178
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Dom tre jag lyssnar mest på just nu:

 

Cradle of filth, within tempation, Nightwish, och Serenia (kommer inte riktigt ihäg hur dom stavas, har ingen cd men de jag har hört är jävligt bra!

 

Lyssnar på alla metal gener!

 

Disskutionen hurvida Nightwish och Within Temptation är gothiska band kan man disskutera länge, eftersom sådana som har varit äkta gothare i hela sitt liv annser att de två banden inte är gothiska alls utan symphonisk-metal. Men media och banden själva påstår att dom är gothiska, men men det är ju inte utseendet på sångerskan som gör bandet gothisk det är min mening!

 

 

Har hört lite av Vemon, har en snygg T-shirt som det står Venom på ärmarna (vad som står mer tar jag inte upp, för då kan en del bli upprörda. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Within Temptation är Symphonic metal iaf. Nightwish bryr jag mig in vad det är för sort.

 

O Within Temptation säger själva att de spelar Symphonic metal(läste det i Sweden Rock Magazine).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...