Guggo Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (redigerat) skit i det du så lever du längre...åh nej jag känner verkligen hur hela fuska.se darrar när den mäktige ragnarök hotar oss och motbevisar oss med sina mystiskta källor(VÄLDIGT stark ironi) Jellyfish har spårat ur.... Redigerat 1 Januari 2005 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 "källan" som ni kallar det råkar vara Draghon -.-;; Och det är Ragnarök och ja, hela fuska.se darrar, ja -.- Men nu spelar det ingen roll för Jellyfish är inte mod längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 "källan" som ni kallar det råkar vara Draghon -.-;; Och det är Ragnarök och ja, hela fuska.se darrar, ja -.- Men nu spelar det ingen roll för Jellyfish är inte mod längre Inte... Ja men han får väl skylla sig själv måste kolla så att han inte är det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 "källan" som ni kallar det råkar vara Draghon -.-;; Och det är Ragnarök och ja, hela fuska.se darrar, ja -.- Men nu spelar det ingen roll för Jellyfish är inte mod längre Det står att han är mod.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Ja...Men om du kollar på mod listan så ser du att # 21 har fårr hans plats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Ja...Men om du kollar på mod listan så ser du att # 21 har fårr hans plats. okej, bra mod.. han är ganska serriös Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Ja. Tycker tråden borde låsas nu...Känns som om den har fått sitt mål. Eller ni kanske vill fortsätta diskutera denna händelse?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 denna tråd lär bli utspårad anmäler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Låser innan den spårar ur. ;) *lås* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Shajt, vad mycket huvudbry ett inlägg kan skapa. Det var dock inte jag som skrev det, det lovar jag. Det var min kompis som gick in på fuska och då hade jag glömt att logga ut. Det var nog då han gjorde det där inlägget. Vem det var är inte viktgt, det som är viktigt är att det inte var jag som gjorde det. Grattis till mod-platsen, 21 - Du får den ;P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Det är inte han han har själv sagt att det var hans kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (redigerat) Shajt, vad mycket huvudbry ett inlägg kan skapa. Det var dock inte jag som skrev det, det lovar jag. Det var min kompis som gick in på fuska och då hade jag glömt att logga ut. Det var nog då han gjorde det där inlägget. Vem det var är inte viktgt, det som är viktigt är att det inte var jag som gjorde det. Grattis till mod-platsen, 21 - Du får den ;P. Men vad har du fått?, F.D Moderator(vad är det)? Redigerat 1 Januari 2005 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg