Avregistrerad Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 om nu inte jelly vill tillbaka så måste han ju inte..... Men jag tyckte att han var den bäste.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag mee men man behöver inte prata om det för admin vägrar vell endå <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Om du kollar vad Jellyfish skrev ovan så förstår du nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (0013 @ 03/01-2005 20:07:40) Hej! Tydligen så har det här inlägget(klicka!) kostat mej moderatorplatsen. Det ver dock inte jag som skrev det, utan en "rolig" kompis som blev lite flum under någon inte alltför vaken timma på nyårsafton. Nåja, ville bara att ni skulle veta det. haha säkert.. det där tror jag så mycket jag vill på.... och jag tror att det var du som skrev det där Du får tro vad du vill, men om du känner mej så vet du att jag inte skulle skriva något sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 varför inte de då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jellyfish har fått sagt vad han vill säga & det börjar spåra ur här nu. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg