Gäst Zero_Tolerance Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) (# 21 @ 02/01-2005 19:31:43) (Mario Bros. @ 02/01-2005 19:26:58) (Draghon @ 02/01-2005 19:24:23) Jellyfish hade en varning förrut (som nu är borta). Men jag undrar om det var Draghon (för det var hon som låste tråden) som gav Jellyfish varningen. För jag visste inte att Moderatorer kunde varna Moderatorer. Nej, även det gjorde Jellys kompis. Kan en Moderator ge sig själv en varning? :blink: Jomenvisst. Alla utom Admin. :P ;) vad exakt menade du med "alla utom admin"?Moderatorerna kan ge alla som är medlemmar på forumet en varning, även admistratörerna. för när jag testade på mitt eget forum så kunde en modd ge t.o.m en admin varning.... Ps. Jag tyckte att jellyfish var en bra moderator.... Redigerat 3 Januari 2005 av Dark_Magician Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Admin kan inte få en varning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Admin kan inte få en varning... Du borde skaffa ett eget forum och testa det reaper! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Dark_Magician: Admin har ställt in så att vi inte kan varna honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Dark_Magician: Admin har ställt in så att vi inte kan varna honom. ok, bäst att jag ställer in det på mitt forum också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Fast man behöver bara minska varningarna <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Fast man behöver bara minska varningarna <.< Men då kan moderatorerna Banna admin direkt. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) (Mario Bros. @ 03/01-2005 13:46:10) Fast man behöver bara minska varningarna <.< Men då kan moderatorerna Banna admin direkt. <_< ja, men då finns det nått annat sätt för admin att ta sej in om han blir bannad, han går bara via [länk raderad och ändrar allt till normalt. Redigerat 3 Januari 2005 av Dark_Magician Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (Dark_Magician @ 03/01-2005 13:53:39) (Mario Bros. @ 03/01-2005 13:46:10) Fast man behöver bara minska varningarna <.< Men då kan moderatorerna Banna admin direkt. <_< ja, men då finns det nått annat sätt för admin att ta sej in om han blir bannad, han går bara via http://forum.fuska.se/admin.php och ändrar allt till normalt. Oki! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 MM det är ju control panelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Admin har frågat mej om jag vill komma tillbaka som moderator, men jag turned him down! Haha, ;). Nä, men allvarligt så hänger jag inte särskilt mycket här ändå så jag tyckte det var bättre att någon annan fick platsen. Dessutom är ju titeln F.D Moderator äg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Hej! Tydligen så har det här inlägget(klicka!) kostat mej moderatorplatsen. Det ver dock inte jag som skrev det, utan en "rolig" kompis som blev lite flum under någon inte alltför vaken timma på nyårsafton. Nåja, ville bara att ni skulle veta det. haha säkert.. det där tror jag så mycket jag vill på.... och jag tror att det var du som skrev det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg