Axel_jaja Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Mina ärade gäster! Nu har jag en fråga till er. VAD tycker ni om Star Wars Battlefront? Jag hade tänkt använda utgången till att lägga i statistiken om spel som jag driver. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lukas95 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 bra bra jättebra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jaha. Har du spelat det online? Isånafall, är det bättre så? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 jag har inte spelat det men sett en kompis spela det och det värkar jättekul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 kul, men kan bli lite enformigt. kolla recen. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 nej det är väldigt kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 t-t-t. Det kan bli kort, men också lågnt beroende på ens spelstil. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Ska säga det på ett ord TRÅKIGT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jahaja... Det är din åsikt, ja. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Starwars battlefront är bara så sjönt sjönt sjönt! Det kanske är det bästa PS2-spel jag har. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bebbe54 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 ja jag har spelat det 1 eller 2 gånger innan det var jätte roligt och häfftigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 OK, men vad tycker ni om grafiken? Vissa elaka kritiker har ju påstått att den var dålig <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg