Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (nebbig @ 03/01-2005 11:43:27) (0012 @ 03/01-2005 09:39:15) Alltså, vill ni verkligen ha betalt för koden, den finns ju på all världens "lär dig html"- sidor, man blir besviken när ni försöker tjäna poäng på sånt... alt är inte gratis -.- Det är just vad det är det, koden finns gratis på en massa sidor, själv tänker jag iallafall inte ta betalt för den... -_- Om man inte orkar leta så får man betala lite $$$$ cash $$$$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (0012 @ 03/01-2005 09:44:46) (nebbig @ 03/01-2005 11:43:27) (0012 @ 03/01-2005 09:39:15) Alltså, vill ni verkligen ha betalt för koden, den finns ju på all världens "lär dig html"- sidor, man blir besviken när ni försöker tjäna poäng på sånt... alt är inte gratis -.- Det är just vad det är det, koden finns gratis på en massa sidor, själv tänker jag iallafall inte ta betalt för den... -_- Om man inte orkar leta så får man betala lite $$$$ cash $$$$ Men hos mig är det gratis. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag är medlem på pa men hittar inte sidan som ni säger där det finns musik koden :( Och jag ser din musik sak på din press 0012 det är ju ****** ****** om du inte vill att nån ska veta var den e så skrev ja ******* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag är medlem på pa men hittar inte sidan som ni säger där det finns musik koden :( Och jag ser din musik sak på din press 0012 det är ju ****** ****** om du inte vill att nån ska veta var den e så skrev ja ******* Varför ska du leta på Pa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag är medlem på pa men hittar inte sidan som ni säger där det finns musik koden :( Och jag ser din musik sak på din press 0012 det är ju ****** ****** om du inte vill att nån ska veta var den e så skrev ja ******* Det är en lång kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Alltså, vill ni verkligen ha betalt för koden, den finns ju på all världens "lär dig html"- sidor, man blir besviken när ni försöker tjäna poäng på sånt... Det jag tar betaltför är ju koden + en sida med låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Samma här en sida med adresser ingår :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag har koden men jag har ingen låt jag kan använda. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Den här koden borde funka <EMBED CONTROLLER="true" SRC="LÄNKT TILL LÅT/FILM-EN" width="320" height="285" BORDER="0" autoplay="true"></EMBED> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) *ändrat* jag skrev lite fel i koden :visslar: Redigerat 3 Januari 2005 av spiderman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Kanske ni gillar låten som jag har nu xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Kanske ni gillar låten som jag har nu xD Jag har låten (jag kan sökvägen).Men jag tänker fråga om jag får använda låten du har i din presentation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.