Hoppa till innehåll

Konstiga Texter?!


stewie
 Dela

Rekommendera inlägg

nu har jag andvent DIG och öppnat grottan i sealed camber, då kom det en jordbävning sen gick jag längst ner i sand stormen,upp venster över dewford town, och ner venster från fortree city och kommit till 3 små grottor med 6 sten bumlingar runt omring vardera. jag gick in och då kommer jag till sonna där konstiga tecken igen, jag har provat med DIG men det finns ingen regiice,regirock eller registeel där!

 

vad ska jag gjöra nu då? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Beldur

nu har jag andvent DIG och öppnat grottan i sealed camber, då kom det en jordbävning sen gick jag längst ner i sand stormen,upp venster över dewford town, och ner venster från fortree city och kommit till 3 små grottor med 6 sten bumlingar runt omring vardera. jag gick in  och då kommer jag till sonna där konstiga tecken igen, jag har provat med DIG men det finns ingen regiice,regirock eller registeel där!

 

vad ska jag gjöra nu då? :blink:

I den ska du ta fly...

 

Iaf läs min förklaring kommer snart med en länk... ;)

 

EDIT:Här är länken: http://www.fuska.se/fusk/?id=4745

 

Min "braiga" förklaring på alla...

Redigerat av 0035
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0035 @ 05/01-2005 07:03:53)

nu har jag andvent DIG och öppnat grottan i sealed camber, då kom det en jordbävning sen gick jag längst ner i sand stormen,upp venster över dewford town, och ner venster från fortree city och kommit till 3 små grottor med 6 sten bumlingar runt omring vardera. jag gick in  och då kommer jag till sonna där konstiga tecken igen, jag har provat med DIG men det finns ingen regiice,regirock eller registeel där!

 

vad ska jag gjöra nu då? :blink:

I den ska du ta fly...

 

Iaf läs min förklaring kommer snart med en länk... ;)

 

EDIT:Här är länken: http://www.fuska.se/fusk/?id=4745

 

Min "braiga" förklaring på alla...

Bra, men jag kommer inte in på dyk området.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Robban-11 @ 05/01-2005 11:24:49)
(0035 @ 05/01-2005 07:03:53)

nu har jag andvent DIG och öppnat grottan i sealed camber, då kom det en jordbävning sen gick jag längst ner i sand stormen,upp venster över dewford town, och ner venster från fortree city och kommit till 3 små grottor med 6 sten bumlingar runt omring vardera. jag gick in  och då kommer jag till sonna där konstiga tecken igen, jag har provat med DIG men det finns ingen regiice,regirock eller registeel där!

 

vad ska jag gjöra nu då? :blink:

I den ska du ta fly...

 

Iaf läs min förklaring kommer snart med en länk... ;)

 

EDIT:Här är länken: http://www.fuska.se/fusk/?id=4745

 

Min "braiga" förklaring på alla...

Bra, men jag kommer inte in på dyk området.

surfa längst ner hela tiden tills du kommer till ett ställe där det e grunt vatten överallt (inga stenar,berg eller nonting bara grunt vatten) plattsen e 9x6 steg och e nästan en fyrkant. då går du längst ner till venster, och så går du 3 steg upp och så gjör du surf. då e du där!!!

 

 

allting händer såklart i pacifildpg city vid strömmarna :D

Redigerat av amy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aha regi trion jag har alla men det är konstigt att de lär sig zap cannon men visste ni att att den staden vad det nu heter med strömmen om man går nord öst om stadennär man har klarat pokemon ligan kommer man till ski pillar där måste man ha mach bike och högst up står rayquaza!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

!!!!!!!!!!!!!!!! ray quaza är gjord i atmosfären!!!!!!!!!!!!!!!! och lever på parrtilklar i atmosfären och vatten !!!!!!!!!!!!!! groudon är skaparen av marken och kyogre skaparen av vatten och då är typ rayquaza skaparen av luften !!!!! och suicune är typ regnet entei elden och raiku blixten !!!! visste ni det ??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

!!!!!!!!!!!!!!!! ray quaza är gjord i atmosfären!!!!!!!!!!!!!!!! och lever på parrtilklar i atmosfären och vatten !!!!!!!!!!!!!! groudon är skaparen av marken och kyogre skaparen av vatten och då är typ rayquaza skaparen av luften !!!!! och suicune är typ regnet entei elden och raiku blixten !!!! visste ni det ??

Moltres, Zapdoz och Articono då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...