Lizzi Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Hur får man eye of truth? ska man ner i brunnen? isåfall hur kommer man in där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Hur får man eye of truth? ska man ner i brunnen? isåfall hur kommer man in där? Du ska tömma vattnet sen gå ner i den som liten Link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Du går in i väderkvarnen som stor. Visa ocarinan för mannen därinne, så får du lära dig Song of Storms. Gå tillbaka till kvarnen som liten och spela Song of Storms, så tömmer du brunnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lizzi Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 jag har varit inne i brunnen men där får man ju bara lens of truth.. vad ska man göra sen? för att få eye of truth? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Den heter Lens of Truth, inte eye of truth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) njae den där masken heter väl eye of truth? och du ska väl bara sälja alla de där maskerna. men fråga inte vad man ska ha den till. det undrar jag :P Redigerat 5 Januari 2005 av blue_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Den heter Mask of Truth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 jahaaaaaaaaaaaaa.......... då undrar jag vad du menar med eye of thruth lizzi. :P skrev du fel eller :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 jahaaaaaaaaaaaaa.......... då undrar jag vad du menar med eye of thruth lizzi. :P skrev du fel eller :huh: Lens of Truth kallas också för Eye of Truth. Mask of Truth har man till att prata med skvallerstenar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (Arwen Undomiel @ 07/01-2005 11:19:17) jahaaaaaaaaaaaaa.......... då undrar jag vad du menar med eye of thruth lizzi. :P skrev du fel eller :huh: Lens of Truth kallas också för Eye of Truth. Mask of Truth har man till att prata med skvallerstenar. Skvallerstenarna behövs väl inte i spelet. De är väl bara där för att skvallra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 skvallerstenar? :huh: är det de där som om man slår på den så säer den BOING!! BOING!! the clock is 13.56 eller vad den nu är :P eller. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Ja det är dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg