Gäst Samus aran Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Är Diablo svår :?: Jag ligger på det där updraget med Hell's forge men jag kan bara inte döda alla fiender som finns där nere. Finns det något enkelt sätt att döda dom på :?: PS: jag är en Necromancer på level 28 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Diablo är inte så svår, men minibossarna som kommer före honom gör det svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 hehe, det vet jag. eller kommer dom efter att man har klarat Hell's forge :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Dom kommer när man aktiverar "seals" för att Diablo ska komma fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Dom kommer när man aktiverar "seals" för att Diablo ska komma fram. mm, det är as jobbigt (fall man inte har så mycket level) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Vad har du satsat dina skills på? lite på skeleton väl? Och golem? Om inte så är du dum. Man ska ha en bra hireling och en golem eller blod golem eller iron golem och lite skeletons så kan du klara dessa seals. det är inte så svårt. från tre kommer det monster men inte från de två sista. PS: Jag har en Paladin på level 47 Nightmare act 3 expansion gubbe och han dog många gånger mot Diablo på grund av hans attacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Satsa fullt på Skelett och Golem.. Spelet är i princip ganska lätt. Var hälst i hög Level.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Men var kan jag träna :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Men var kan jag träna :?: i act3 om du dör mycket i act4 men om du inte dör ska du bara döda fiender i act4 varsomhelts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 jag har sorc och barb på lvl89! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 OK, men måste man döda Diablo medans man öpnar dom där "Seals" :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 man kan inte möta diablo innan man har öppnat alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.