Gäst Might Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 har ni ett tips on att döda duriel Va har du för gubbe? För det beror liksom på vad du har för gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 och vad e ditt problem? Mitt problem är alla monster! massa magiker och sen en masa monter ivägen . så dör min barbar hyris och jag dör nestan okså :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 ni vet att det suger va onödight inlägg! bara för att du tycker diablo suger behöver ju inte lla andra tycka det alla har sina egna åsikter :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Jag är ett stort f*n av Diablo II, men har aldrig spelat ettan, men jag har en druid som jag kört lite med (level 20) men som inte nått akt III, tre Necromancers ( två i act I, en i act III). Först har vi Skelote, level 15-16, som bara har tatt på skeletons, Skeelat, hardcoregubbe på level 8-10, inte så bra saker, och till sist, Skeleton! Den bästa gubben, level 27, är lite annorlunda än de andra. Sen min Paladin, Act IV Nightmare level 51 är min bästa gubbe. Jag har en massa andra gubbar som jag inte kör med varför vet jag inte. :new_bat_angel: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Du har väl trötnat på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 jag har skit många gubbar jag trötnar på så tar jag bort dom men sen typ efter 2 vecor vill jag ha till backa dom och då tar jag tillbacka dom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Vet nån varför det står så? du ser min fråga längre bak :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musse Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 jag har en durid på 14 med cristal sword i act 1 :cry: :cry: lol, ja har en druid på lv 8 med cristal sword Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 jag har skit många gubbar jag trötnar på så tar jag bort dom men sen typ efter 2 vecor vill jag ha till backa dom och då tar jag tillbacka dom =) Hur kan du ta tillbaks dom när du har radert dom :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 jag har en amazon lvl 24 hur dödar man duriel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag har en amazon lvl 24 hur dödar man duriel Vet ej. Kanske med båge.Ja vet me palas o necros inge annat men min bror har en Amazon på level 61 men jag har aldrig kört med amaz bara en gång. Båge o spjut ä bra. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 du har inte funderat på helt enkelt slå ihjäl honom, ahmede? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.