Splash Damage Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 typ lvl 16 eller 18 om du menar Andriel eller vad hon heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 den bästa gubben är paladin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 Vad är gidbin :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 den bästa gubben är paladin det är det inte den e gasnka kass man ska välja sorceress, barbarian eller amason det e dem bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 Vad är gidbin :?: en kniv man ska hitta i act 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 man ska ju h barbarian han äger om han e på hög lvl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 ingen klår min sorcerres jag hade men jag var tvungen att ta bort det och jag kan inte lira heller för det är nått fel på video kortet men på andra spel funkar det perfekt kan nån hjälpa mig med det???asså få igång videokortet lr måste jag köpa nytt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 okok nu e jag i act 4 och vet ej gur jag kan komma till nästa stad,,, vilken level borde jag vara när jag möter diablon Vikken level e du på. Jag möte Diablo level 27 va mi Paladin då. net o jemt att ja klara de. level 30 helst. ocså 28-29 eelle 27. bero på vike gubbe man har. :roll: :roll: :roll: :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 jag e en nerecomancer o lvl 26 i act4 första staden men vet inte hur man fortsätter "ängligen hur många acts finns det" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 jag e en nerecomancer o lvl 26 i act4 första staden men vet inte hur man fortsätter "ängligen hur många acts finns det" i LoD vinns det 5 akter. Gå upp i level. Level 30, helst. Dumt med va du skrev längst upp på sidan. :1_15firing: :roll: :roll: :roll: :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Vilken skill ska man hellst satsa på med en Necromancer när man kommer till lvl 30 :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 jag tycker man ska ta revive för då får du en död fiende sopm vän och om du möter kor är det bra för återuppliva dom och stå i mitten av dom så dödar dom alla och när dom där är det bara att återuppliva dom men döda INTE cow king för du vet vad som händer och du får all xp dom skaffar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.