Hoppa till innehåll

Diablo II


Gäst Samus aran

Rekommendera inlägg

  • Svar 604
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vilken skill ska man hellst satsa på med en Necromancer när man kommer till lvl 30 :?:

 

Revive, såklart. Det är bäst. Knaske du ska ta på Fire Golem för den exploderar när den dör. I ko leveln är det okså bra inte bara revive. :1_inkerg:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ome svara da jag sa hur kommer man till nesta staden i act4   ni säger ni e trötta på mig men ni har inte svarat.(ps detta e en ny på en annan data de e ahmede)

Du ska nog döda diablo,såklart.

De e vel itne så svårt. Jag har jott de i normal och nightmare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ome svara da jag sa hur kommer man till nesta staden i act4   ni säger ni e trötta på mig men ni har inte svarat.(ps detta e en ny på en annan data de e ahmede)

Du ska nog döda diablo,såklart.

De e vel itne så svårt. Jag har jott de i normal och nightmare!

 

 

han vill ju veta hur man kommer till ny stad. det finns bara en stad men för att komma till andra ställen följer du bara kanten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan du som behövde hjälp med diablo! :evil:

 

Du bör lvla upp din necro till högre level än lvl 28.. Det beror om du ligger på Normal,Nightmare elller hell. I ditt fall tror jag tt du ligger på Normal. Jag anser att lvl 35-40 är en rimlig lvl att klara diablo på, speciellt när man kör necro som inte är bra på att slåss i närstrid överhuvud taget.

 

Ta mitt råd och lycka till. Om du behöver snabb exp ska du nog besöka act 4 i början. Precis när du kommer ner från Pandionium Fortress. Där är gubbarna inte så svåra och dom kommer inte i så stora och svåra mängder+ att du får en hel del experience.

 

Mvh Cheatorx :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ome svara da jag sa hur kommer man till nesta staden i act4   ni säger ni e trötta på mig men ni har inte svarat.(ps detta e en ny på en annan data de e ahmede)

 

Öh. Jag har ett fusk till dej som är ganska bra. Det gör att fienderna blir starkare, och ger mer experience. Du trycker på enter så du får upp chat mode och sen skriver du: Players8 . Det borde hjälpa. Eller vill du ha Necrovapnet Stroke of Death (tror jag det hette) så måste du ha tatt på golem, blood golem, iron golem, och fire golem och bone spirit. Först summonar du golem, sen blood, sen iron, och sen fire golem. Sen framkallar du en bone spirit, och så ska du dö. När du helats upp ska du trycka på enter, och skriva med stora bokstäver THEDARKMUSTFEED. Men du ska bara skriva det med stora bokstäver. Ska funka till PC iallafall. Ha utrymme för vapnet! Jag vet inte hur stort det är det kan faktiskt vara större än en wand, den kan vara lika stor som en halberdier, jag vet faktiskt inte. Sen har jag också Paladinfusk så man får ett bra vapen till Paladin.

 

 

:new_bat_angel: :new_newbie: :new_bluegrab:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska man ha alla golems samtidigt funkar det defernetivt inte kan jag lova men annars kan det funka men det är bara lamt med såna fusk gör osm jag fixa shadow master inget system upptäcker om du har cheats då det funka på closed för mig bra va :D

 

Man ska inte ha dom samtidigt. Man ska summona golem, sen blood (summonar du en golem och sen en blood golem försvinner ju golem när du summonar blood, fattar du väl!), sen iron, och sist fire golem, och sen en bone spirit! (sen skriver du THEDARKMUSTFEED)och du måste ha utrymme för vapnet! Då kan du ha SoD-det väldigt bra vapnet till Necromancer! Fattar du nu? Det finns också ett väldigt bra set, till Necromancer. :roll: :roll: :roll: :roll: :D :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu när jag är på level 29 så får jag typ ingen experience alls när jagdödar fiender i act 4 :(

 

 

Använd då mitt fusk. Det fungerar för mej och då borde det fungera för dej också! chat mode sen skriva Players8. det fungerar garanterat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu när jag är på level 29 så får jag typ ingen experience alls när jagdödar fiender i act 4 :(

 

 

Använd då mitt fusk. Det fungerar för mej och då borde det fungera för dej också! chat mode sen skriva Players8. det fungerar garanterat!

det är ju inget fusk..eller jo lite.. men det blir ju som att man var 8 st som spelade alltså blir fienderna svårare också

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...