Swe_DeMoN Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Asså jag undrar varför alla skriver att dem har characters i lvl 25 och sånt det e ju riktikt noobigt jag har två st i ladder (lvl 99) det tog lång tid lol vad du ljuger... du, man kan se en lista på alla Ladder chars, och den som har högst lvl av alla Ladder chars har lvl 91 så LOL på dig!! eeeh e du riktigt konstig du har säkert kollat på vanliga listan men jag spelat exp (expansion) så LOL :new_alien: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 lol jag kollade på exp listan, jag kollade ffs på alla listor och den som hade högst lvl var en person på lvl 91 så ffs sluta ljuga, du e redan avslöjad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Ehhhhh...har alla ni PC? :shock: :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 förmodligen! men det är väll inget ovanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag har :D ...vliken lvl e ni som spela diablo 2 på?? jag e på lvl 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 6 3 43 35 50 33 12 11 21 35 41 o några till :D ....................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 förmodligen! men det är väll inget ovanligt Ehhhhh...Jag har Mac. :D :D :D :D :D :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Kan nån svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Kan nån svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Kan nån svara. Hur f*n tar man bort poster :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Bah! Ladda ner Jamella på www.nightshiver.com ifall du vill klara det lätt.. Men man kan ju träna mot tidiga bossar som man klarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 yeyeye.....jag äger nästan :P :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Bah! Ladda ner Jamella på www.nightshiver.com ifall du vill klara det lätt.. Men man kan ju träna mot tidiga bossar som man klarar. Det är till PC ju. Jag kan inte använda Jamella för jag har Mac. Men Jamella tar upp en j*la massa plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.