player__nr1 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 tycker inte ni att half-life 2 är lite för lätt men grafiken slår allt....ja klara ut d på 3dar men då satt ja å pressade spelet ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 3 dar? haha jag slog dej:D.. nej, nu ska jag inte skryta här.. jag klarade av dt på två dagar ungefär utan fusk... fick dt på julafton satt å spelade från typ 10,30 - 14,00 på julafton:) dpelet e ju asgrymt:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Njaa, spelar man på lätt så är det rätt lätt, fast om man höjer svårhetsgraden så blir det lite svårare. Jag spelade ut det på lätt på ca 1 vecka, fast jag spelade ca 1 h per dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 själv spelar jag Half-Life 2 endast 1 timme varannan dag så det tar lite längre tid för mig men när jag väl är igång så är jag kung! :kung: ja justdet kung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Kunde inte hålla mig från att spela varje dag..Tycker att det är ett bra köp för er som inte har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 men ja vet inte hur man skriver in fusk satt ja kan int ha fuskat... +att ja körde på normal..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 ja jag klarade väl ut det på kanske en vecka men jag spelade inte särskilt mycket på en dag , men vissa dagar spelade jag mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 jag kör alla dagar 8 timmar hl2 och css, (obs, har redan vunnit easy 6 gonger, medium 4, och hard2,) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 det var nån som klarade ravenholm på hl2 i bara 2 minuter! fast det är ju från 18år, trots allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulsaxe Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 tycker inte ni att half-life 2 är lite för lätt men grafiken slår allt....ja klara ut d på 3dar men då satt ja å pressade spelet ett tag. :cool: Håller med.Bra grafik men lite väl enkelt, nog för att jag spelade på easy men det gick ovanligt fort jämfört med det första.Men sen är jag liksom bara 12 så det kanske inte var så konstigt.Likaså för brorsan som e 5, Han klarade det också utan problem. :ph34r: :rambo: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 hur skriver man in fusk.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (redigerat) det var nån som klarade ravenholm på hl2 i bara 2 minuter! fast det är ju från 18år, trots allt. Kan han/hon inte ha gjort. efter 2 minuter har man inte fått vapen... Redigerat 9 Januari 2005 av Spirit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg