LuddE Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 nej absolut inte, nintendo ska inte behöva blanda sig med usla spel makare!!!! Jag var väldigt ironisk............. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) Nintendo har väl köpt upp Sega eller? Men ni tjatade förut om att kunna spela gamla spel till kommande konsolen,troligen skulle jag tro att det skulle gå.För att Nintendo ska eller har gjort en apparat för at kunna spela N64 spel på Gamecuben.Så det är nog troligt att dom gör så att man kan köra GC spel till Revolution...Och dom som vill läsa om N64 grejen kan gör det här:http://www.gamereactor.se/texter/?id=2930 Redigerat 14 Januari 2005 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag tycker att det är dåligt att Rare gick över till microsoft!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 jag hörde på ett tv-spels program att nintendo skulle sammarbeta med något företag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Saknar Rare Dom gjorde kanon spel Blandannat Goldeneye,Banjokazzoie,Donkey kong 64,Laylatwars,PerfectDark :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 ja dem gjorde bra spel. Särskilt Banjo-Kazooie spelen. Lylatwars är väl inte Rare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Lylat Wars en av de bästa spel till n64(enligt mej) önskar de gjorde så att man kan sple den på GC som de gjorde me OOT o MM i Collectors edition.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 jag hörde på ett tv-spels program att nintendo skulle sammarbeta med något företag! Har du inte hört att Bill Gates vill köpa Nintendo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Öhh Lylatwars är vist Rares produkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Har du inte hört att Bill Gates vill köpa Nintendo? Sist jag hörde nåt var det att dom skulle samarbeta med spel till DS åt Nintendo.Sen ville dom köpa upp företaget,men Nintendo sa nej. Och nu ska Microsoft istället göra Tre av sina egna spel till Gizmondo. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=3188 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (ZteelMan @ 16/01-2005 10:50:38) Har du inte hört att Bill Gates vill köpa Nintendo? Sist jag hörde nåt var det att dom skulle samarbeta med spel till DS åt Nintendo. Sen ville dom köpa upp företaget,men Nintendo sa nej. Och nu ska Microsoft istället göra Tre av sina egna spel till Gizmondo. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=3188 Ja, nåt i den stilen menade jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 nintendo ds är en bär bar consoll och jag läste i en tidning där stog det att den har typ inbygd werles adapter sak som gör att man kan spela upp till 16 spelare utan att ha kabel verkar häftigt men dom har kopierat nintendo 64 spele tlx super mario 64 men man kan vara fyra st men jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg