zacha2 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 hej detta är igentligen inget om game boy men jag undrar om ni kan hjälpa mig jag är nämligen ny här och jag undrar om ni kan hjälpa mig med att säga hur man får en visnings bild kan ni svara så fort som möjligt :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 ja kan göra en visning bild åt dej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Läs detta först om du är ny: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=27265 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Och framförallt är det bra att skriva i rätt forum. ;) -> Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 kan nån hjälpa mej me presentationen??? försöker få in den här bilden men de står att ja har för många bilder..... ;) fattar inget, de här e min första bild på presentationen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Du måste köpa så att du kan ha flera bilder i pressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Du måste köpa "Fler Bilder" i affären först. ;) Sedan använder du [img=*bildens url*] . Kolla "Vanligt förekommande frågor". Den är klistrad här. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 de står inget om den ;) men aja ska samla lite FM till den där grejen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.