shacti Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 han menar nog snoop dog tror jag lyssnar mest på nightwish, rammenstain och Van halen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 The Hives, Greenday, Rammstein, The Vines och mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 (redigerat) heh Redigerat 6 December 2005 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 lol George W Bush är inte en nörd sen så förknippar man mer Bush med Buske än geniet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Metallica, Rammstein, SlipKnot, AC/DC och många mer... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Knytna näver äger! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 kända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Green Day, Rajaton osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Rammstein Så klart vem gillar inte dom ?? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Har tråkigt så jag kan väl skriva några bra band som jag lyssnar på! Först å främst Cradle of filth, finns inget bättre än dom. Sedan kommer resten: Withintemptation Nightwish Lacuna Coil Edguy DevilDriver Ramenstain Paradise lost Alice cooper Dimmu Borgir Mnemic Deathstars 69eyes Subway to sally Farmerboys Helloween Iron Maiden Anthrax Soilwork A Primal Fear In Flames Stratovarius Sonata Arctica OOMPH! Sevendust Crematory Him m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag tror det är mellanslag mellan within och temptation :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Oops, Sorry! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.