Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 @Selene Rammstein stavas det... Cradle of filth och några till band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Nirvana t.ex. ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Måste alla klaga på min dåliga stavning, ni fattar ju i alla fall vad jag menar! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 jaja :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 jaa...för mig blir det o-zone och christian walz och michel jacksonn dom e bra!!!! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Villka band lyssnar ni på? Ja själv lyssnar på: Linkin park, Green day lite blandat. VET DU EN SAK Green day äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Och caps lock är en onödig tangent......visste du om att green day var kända förut också typ på 1990-tale? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Linkin Park äger!!!!!!!!!!! Det e mitt favvo band! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Och caps lock är en onödig tangent......visste du om att green day var kända förut också typ på 1990-tale? haha busted :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Bob Marley, Michael Jackson, Papa Dee. Solo artister dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Linkin Park, Nigtwish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lixa Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag lyssnar på Avril Lavinge och Anastacia och en massa andra men mest dom två!!!!!!!!1 :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.