pollenallergi Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Uppdaterat! The Libertines Franz Ferdinand Broder Daniel The Hives B) Franz Ferdinand live idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Jag lyssnar på många band, men mina favvo band e nog Simple Plan (såklart :P ),Sum 41,Slipknot o KoRn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Villka band lyssnar ni på? Ja själv lyssnar på: Linkin park, Green day lite blandat. ja lyssnar på dead kennedys o green day o flute med teckno :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Jag lyssnar mest på Sliknot och Fronda :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Jag lyssnar mest på Sliknot och Fronda :cool: Slipknot...? ok... Själv gillar jag Linkin Park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 The Darkness, The Strokes, Foo Fighters, Oasis, Franz Ferdinand, The Futureheads, Kaiser Chiefs, Kings of Leon, Gorillaz, The Arcade Fire, Bob Hund, The Clash, Creedence Clearwater Revival, Peps Persson, Queens of the Stoneage, Quit your dayjob, Red hot chilipeppers, The Soundtrack of our lives, the Streets, thin Lizzy, U2, The White Stripes Jaaaaaaa du, det var nog alla, nöjd? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 In Flames, Nightwish, Sentenced, Seether, Weezer, Gorillaz, Asta Kask, Linkin Park, H.I.M., Adept m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.