Guggo Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Tycker ni det e rätt och hålla vbal i Irak trots alla oroligheter, det tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Japp, Irak är trots allt ett land. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Förmodligen "väljs" väl någon utav USA:s marionett-presidenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Förmodligen "väljs" väl någon utav USA:s marionett-presidenter. för att vara petig så är det "president" inte "presidenter" usa har bara en... jag tror ändå på ett någorlunada rätvist val.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Den här tråden borde nog flyttas till Debatt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 (Guggo @ 15/01-2005 18:30:29) Förmodligen "väljs" väl någon utav USA:s marionett-presidenter. för att vara petig så är det "president" inte "presidenter" usa har bara en... jag tror ändå på ett någorlunada rätvist val.... USA har flera än en som de lurat i sitt goda. Ja, den här ska flyttas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 (Jellyfish @ 16/01-2005 00:12:59) (Guggo @ 15/01-2005 18:30:29) Förmodligen "väljs" väl någon utav USA:s marionett-presidenter. för att vara petig så är det "president" inte "presidenter" usa har bara en... jag tror ändå på ett någorlunada rätvist val.... USA har flera än en som de lurat i sitt goda. Ja, den här ska flyttas. vaddå lurat in i sitt goda?...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Den här tråden borde nog flyttas till Debatt. ;) *Flyttad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 jag tror inte de kommer klara av att ha ett val, alla där nere är ju så mördar galna... varför orkar vi ens bry oss? det enda som gör att vi gör det är oljan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Tänk om irak får en ny diktator president Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Tänk om irak får en ny diktator president Ännu värre om de frå någon USA-influerad snubbe, så USA kan uttnyttja mellanösterns olja ännu mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Tänk om irak får en ny diktator president lär inte hända.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.