Bure^ Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Har tråkigt så kan nån ge mej tips på Bra och Roliga spel P.S SKRIV VAD DOM HANDLAR OM! Det skulle vara snällt om ni tipsade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 NFSU 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 GTA SA: Man går runt i några städer och gör uppdrag. mm. Resident Evil Code Veronica X: Man dödar zombies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
air_boy Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 gta san andreas knäcker alla dom spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 (redigerat) Harry potter och fången från azkaban Burnout 3 Det finns... NHL 2005/Fifa 2005 också ! etc. etc. Off topic: Jihoooooo ! Mitt 100:e inlägg ! Och snart är jag medlem på fuska.se :P Edit:Ändrade en grej bara ! Redigerat 13 Januari 2005 av ChillenKid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Du kan ju köpa Sagan om Den Tredje Tidsåldern! Det är ju roligt och svårt. Men det är ju jätte bra grafik. Det handlar om Berethor (huvudpersonen) som blir jagad av Ringvålnader i en skog. Helt plötsligt så dyker en alv kvinna upp och skyddar Berethor. De blir kompisar och lär känna varan och bildar ett brödraskap. Sen blir de ett fint par!:D Köp det spelet. Det är också ett RPG spel till PlayStation 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Ratchet & Clank 3 elr Jak 3.....båda handlar om i princip samma sak: Rädda Världen. Skitkul!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 VAMPIRE NIGHT .ps. MED pistol! Det handlar om att klara banor genom att döda vampyrer, zombis och andra monster. :evil: Man ska även ta silver så att man kan köpa nya vapen och andra nödvändiga saker. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Need for speed underground 2 : man kör massa street race, stylar o trimma bilar... as grymt ! Grand Theft Auto San Andreas : man går runt o gör uppdrag i en hel stat.... jätte stort :D: .. grymt ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
polarbjörn Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Ratchet & Clank 3 elr Jak 3.....båda handlar om i princip samma sak: Rädda Världen. Skitkul!!! Jag håller med rc 3 är bäst av alla spel! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
illmatex Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Hej! jag heter Dominick och är 12 år... jag har ett jätte roligt spel som heter dynasty warriors 4. Jag tycker att det är ett jätte roligt spel.. fast det är på PS2 ... om du ska har råd på roliga spel så vad har du för konsol?.. sika till [email protected] eller [email protected]... jag tycker att det är ett jätte roligt spel: ;) kan man få något tips eller fusk?? ... helst för dom som spelar dynasty warriors 4!!!!! det är ass grymt ;) ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Champions: Return to Arms Rollspel, det säger det mesta om spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg