Hoppa till innehåll

Tips På Ett Kul Spel


Bure^
 Dela

Rekommendera inlägg

Du kan ju köpa Sagan om Den Tredje Tidsåldern! Det är ju roligt och svårt. Men det är ju jätte bra grafik. Det handlar om Berethor (huvudpersonen) som blir jagad av Ringvålnader i en skog. Helt plötsligt så dyker en alv kvinna upp och skyddar Berethor. De blir kompisar och lär känna varan och bildar ett brödraskap. Sen blir de ett fint par!:D Köp det spelet. Det är också ett RPG spel till PlayStation 2!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

Need for speed underground 2 : man kör massa street race, stylar o trimma bilar... as grymt !

 

Grand Theft Auto San Andreas : man går runt o gör uppdrag i en hel stat.... jätte stort :D: .. grymt ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! jag heter Dominick och är 12 år... jag har ett jätte roligt spel som heter dynasty warriors 4. Jag tycker att det är ett jätte roligt spel.. fast det är på PS2 ... om du ska har råd på roliga spel så vad har du för konsol?.. sika till [email protected] eller [email protected]... jag tycker att det är ett jätte roligt spel: ;) kan man få något tips eller fusk?? ... helst för dom som spelar dynasty warriors 4!!!!! det är ass grymt ;) ;) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...