Tyrion Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Hallå allihopa är det nån här som gillar eller prenumererar på Shonen Jump?? mina favvo serier är Shaman King Yu-Gi-Oh och Naruto (Sandland är inte min stil) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 klart man prenumererar på världens bästa tidning!!!(har alla numren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 nix men tidningen e as bra. :cool: tycker med om shaman king och naruto. Har 4 naruto böcker Och 2 shaman king böcker :P ( ja börgade läsa naruto och shaman king tack vare shonen jump :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 har alltid att läsa om manga här på fuska men aldrig läst en riktig manga tidning själv till shonen jump kom :cool: gillar naruto å shaman king men gillar oxå sandland tyckte inte den nyaste serien va så bra har nr.2 2004 å nr.2 2005 men har läst alla å prenumererar(nr.2 2005 va mitt första :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Lillbrorsan( Silver Star ) premmar på den tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Min kompis prenumererar på den så jag åker dit ibland och läser.. Den är väldigt bra enligt mig och de finns ett par serier som jag är lite ointresserad av.. Shaman King - Känns lite lång tråkig nu.. Sand Land - Ur boring Yu-Gi-Oh - Sett avsnitten.. Naruto däremot är en serie som jag läser för jag ser på animen så jag gillar att jämföra dem ;) Läsarbreven är nog det jag läser mest av när jag hittar... Enligt mig så är tidningen grym och längtar tills Prince of Tennis kommer till den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 aså e lite trög när det gäller manga/anime :P men var kan man se naruto på tv/film :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jepp tyvärr har jag inte så många nummer hur många finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Nepp, inte premurerant (Stavning?), såg ett nummer när jag skulle på bio men jag fick inte köpa (hade inte med mig pengar, mamma köpte godis... <_< ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Jepp tyvärr har jag inte så många nummer hur många finns det? 4 tror ja :) femte kommer ut i affären 8 mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag har alla :) förutom första :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jag har nästan alla har från nr 2 2004 - 2 2005 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.