sboy2 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 ja vilken av partierna har bäst åsikter osv tycker bäst om folkparti,bra idé med att invandrare ska lära sig svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Socialdimokraterna. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Asså, enligt mig är ni för små för at kunna sätta er in i de politiska åsikterna, ni vet inte vad Socialdemokraterna vill, eller att moderaterna vill osv. Det är endast Grupptryck det handlar om nu, så enligt mitt tycke så är denna tråd helt onödig, för alla kommer nästan säga "Socialdemokraterna". Bara för att ni har levt med att dem har makten nästan hela erat liv och inte vet vad som hade hänt om vänstern hade haft makten, då hade ni säkert tyckt att dem var bäst osv. Men om ni vill kunna andra mitt tycke så borde ni skriva varför ni valde dem som ni tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 tycker inte direckt om sossarna.om det ska va rättvist så skall det var lika skatt annars är det inte rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 miljöpartiet för dom vill iaf göra något vettigt medan resten typ tänker mest på onödigt tjafs som femenism och vård och omsorg och sånt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 det är klart man ska tänka på vården och omsorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) *borttaget av mig själv* Redigerat 14 Januari 2005 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 0013, det handlar om att få röstarna att välja på sig och för att få det så måste man få ett större utbud, och ju större utbud ju större mängd väljare + att dem håller inte på och satsar på feminism -.- Det ska förhoppningsvis komma ett feministiskt parti. Och vad satsar Miljöpartiet på då? har du tänkt på det? Dem är nog de sista jag skulle rösta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 ja mest på miljön iaf... Vänstern är typ eller iaf var halv feministikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 sossarna för göran persson e cool! det där är ingen bra andledning för att sossarna(tycker själv att han är en fet gris)skriv en riktig andledning till att ni skriver dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) *samma sak här* Redigerat 14 Januari 2005 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 ja mest på miljön iaf... Vänstern är typ eller iaf var halv feministikt haha, vad har lärt dig i skolan :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.