Zonix Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) Nån som gillar wrestling... Vilka gillar ni? Skriv bästa, sämsta och fulaste... :medieval: :meddum: Redigerat 14 Januari 2005 av Bombiiish_164 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
La Bestia.WATER Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Hah, Jorå det e vell kul? :P Bästa: Rey Mysterio jr Sämsta: Edge Fulaste: Kurt Angel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 ray mysterio äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 hålller med att Rey Mysterio Rockar fett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 It's all about the game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 the undertaker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Jag är inte så mycket för Wrestling men en sak undrar jag. Wrestling är ju bara skådespeleri, de slåss inte på riktigt asså. Finns det nån slags Wrestling där de har riktiga fighter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 ray mysterio äger håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 ja sysslar inte me wrestling men min kompis älskar det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Jag undrar också över vad det är som är så bra med wrestling...man ser ju på långa vägar att de missar varandra och låtsaslider. Varför inte boxning, k1 eller ultimate fighting där det iaf är på riktigt? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 det är ju ändå kul att se på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 nej, dom eggar bara upp publiken igenom att skrika o fejkslåss..helt j*vla meningslöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.