Kamikazee Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Game har bra minneskort :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Är hip gear-minneskort bra? Ett sånt på 64 megabyte kostar mindre än nintendos egna 4 megabyte-minneskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Game har bra minneskort Själv har man fått halva Oot (collectors edition) raderat på dessa kort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Varför köper ni inte riktiga nintendo minneskort direkt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Varför köper ni inte riktiga nintendo minneskort direkt? Ja, det undrar man verkligen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (redigerat) En gång när jag skulle spela FF:CC så stod det "The Memory card is corrupted". Men jag bara tog ut det och blåste i det så funkade det. Varför köper ni inte riktiga nintendo minneskort direkt? Kanske för att ett 251 block kostar nästan lika mycket som ett spel. Redigerat 17 Januari 2005 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 ett 251 blocks mines kort har jag hittat för 250kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 En gång när jag skulle spela FF:CC så stod det "The Memory card is corrupted". Men jag bara tog ut det och blåste i det så funkade det. Son-goten master du skulle ha gjort så här som _Master_Sword_ skrev :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 ett smart tips allt som det inte står nintendo på köps ej köp 1019 korten kostar visserligen 300 kr men du behöver bara ett det är så stort så att det rymmer tonvis med spel jag har ett sånt med sparningar från tretton olika spel plus massa snapshots som tar tio block styck men har fortfarande 700 block kvar det jäkla kortet blir aldrig fullt och så är det original Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 ett 251 blocks mines kort har jag hittat för 250kr det jag köpte kostade 199 ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 ett smart tips allt som det inte står nintendo på köps ej köp 1019 korten kostar visserligen 300 kr men du behöver bara ett det är så stort så att det rymmer tonvis med spel jag har ett sånt med sparningar från tretton olika spel plus massa snapshots som tar tio block styck men har fortfarande 700 block kvar det jäkla kortet blir aldrig fullt och så är det original Min kompis har ett sånt där 1019 minneskort och det funkar jätte bra inget har försvunnit vill ha ett sånt men var hittar man dom? han fick det i julklapp så hn vet inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Det är onödigt att köpa ett 59blocks kort . Dom tar slut för fort om man har FIFA03 som tar 54 block!! .Dom är lite för dyra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg