Mic_93 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Vad tycker ni om Perssons och Laila Freivalds agerande om, naturkatastrofen. Jag tycker själv att kungens uttalande är mycket bätttre än Persson och Freivalds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Vad tycker ni om Perssons och Laila Freivalds agerande om, naturkatastrofen. Jag tycker själv att kungens uttalande är mycket bätttre än Persson och Freivalds. Freivalds borde avgå fort som f*n, men det borde hela regeringen, och ersättas av en moderat regering, men Freivalds borde åka till tailand helt ensam och personligen hjälpa till med arbetet....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 (Guggo @ 15/01-2005 15:32:27) Vad tycker ni om Perssons och Laila Freivalds agerande om, naturkatastrofen. Jag tycker själv att kungens uttalande är mycket bätttre än Persson och Freivalds. Freivalds borde avgå fort som f*n, men det borde hela regeringen, och ersättas av en moderat regering, men Freivalds borde åka till tailand helt ensam och personligen hjälpa till med arbetet....... Håller med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Ingen kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Nä, Persson har inte gjort rätt. En moderat regering hade knappast gjort ett bättre arbete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Nä, Persson har inte gjort rätt. En moderat regering hade knappast gjort ett bättre arbete... det tror ju då jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag tycker att det är dåligt att kungen inte får säga vad han tycker!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag tycker sverige ska ha President Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag tycker att det är dåligt att kungen inte får säga vad han tycker!! <_< Wierd, finns det inget som heter yttrandefrihet längre lr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Ingen Komentar heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 om inte freidwalls avgår då e det något fel med hela j*vla regeringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (Slither @ 15/01-2005 22:01:00) Jag tycker att det är dåligt att kungen inte får säga vad han tycker!! <_< Wierd, finns det inget som heter yttrandefrihet längre lr. Det finns någon "lag" som säger att kungen inte får uttala sig politiskt.ALLA människor i hela landet får göra det, UTOM kungen. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.