Amaeli Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Visst kan ni som inte varit mobbade gå och säga jag är cool, Jag slår alla i fejset ahahahaha. Men ni vet inte hur det är att vara retad eller mobbad, sedan kallar många sig mobbade när dom blivit "Retade". Mobbning är när flera håller på med en varje dag, hela tiden, jag vet hur det är jag bytte som sagt var skola. Så innan ni går och gör som någon sa til gogeta hahaha du är mobbad eller vad det nu var, så tänk efter! Ni skulle nog inte trivas att gå ner från er sits som översittare för att bli kallad något om ert innre eller yttre. Mobbare följer nu för tiden med en hem, genom datan, i julas stängde jag av datan helt och hållet för att slippa det. Till slut orkar man inte gå någonstans längre, man ser ibland mobbarna i burger king och annat ställe. Så F.U ni som är så respektlösa att ni garvar åt andras trafedier! -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag är rätt så lång och stark så jag blir inte mobbad jag är typ 180cm och jag är bara 14 år :unsure: Det kan vara pinsamt ibland. HEHE jag är 13 år och 176cm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jag är 11 år och typ 157 cm :( jag har varit mobbad en gång då blev det en massa sjiaffs och morsan prata me rektorn men ingen mobbar mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Inte mobbad men retad blir man väl nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 jag är 11 år och typ 157 cm :( jag har varit mobbad en gång då blev det en massa sjiaffs och morsan prata me rektorn men ingen mobbar mig nu Beklagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 I sexan hade jag och min klass språk, hemkunskap och musik på en annan skola i min stad (Skolan som jag ska börja i). Jag kunde inte gå i korridorerna utan att folk sa att jag var ful, hade fula kläder o.s.v. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 I sexan hade jag och min klass språk, hemkunskap och musik på en annan skola i min stad (Skolan som jag ska börja i). Jag kunde inte gå i korridorerna utan att folk sa att jag var ful, hade fula kläder o.s.v. :( Det är hemskt ju. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Nej, det är jag inte. Orka whina Åh Gud. Han blir mobbad, det är inte cs efter att han har dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Jag blir inte mobbad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Nej jag är inte mobbad, bara lite retad. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Inte mobbad, snarare utfryst, inga kompisar, men dem e ju inte på mej å slåss å sånt :P fast jag har en kompis egentligen.. En tjej som döptes samma dag som jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Nej. Men vissa i min klass mobbar andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.