nixo99 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 noobs blir mobbade... min vän blev mobbad så han tog med en kulpistol till skolan o skt på alla som mobbade sen blev det polis anmälan... som sagt bara noobs blir mobbade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 noobs blir mobbade... min vän blev mobbad så han tog med en kulpistol till skolan o skt på alla som mobbade sen blev det polis anmälan... som sagt bara noobs blir mobbade! Mjo väldigt troligt hördu du... Det hade blivit en sverige nyhet om nägon gjort det. Vadå N00bs? vet du vad det är ens? shit vad jag stör mig på sånna som kommer med sånna kommentarer som du gör. Man blir mobbad, för att man är annorlunda och det är hemskt, annorlunda ska vara en bra sak tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 noobs blir mobbade... min vän blev mobbad så han tog med en kulpistol till skolan o skt på alla som mobbade sen blev det polis anmälan... som sagt bara noobs blir mobbade! Här har vi en som borde ta det lugnt med spelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Utmärkt formulerat TDY :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 asså jag e så j*vla less på alla som mobbas dom sabbar bara för en hela j*vla tiden. f*n skaffa er ett liv och låt bli oss andra som aldrig gort er nånting j*vla cpn javla cp mobbare. :evil: :evil: :evil: :evil: Precis, Putside. Men oftast är det ganska synd om mobbarna själv om man tänker efter, de måste mobba för att få egna vänner. :( så j*vla rätt du har.... sorry för jag svär men jag har lust att avreagera mig lite.. och jag vet hur det är jag e själv mobbad... :( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Ey jag har aldrig blivit mobbad, och jag går på gym tränar varge dag 3-4 timmar, så alla har respekt mot mej. Om nån börgar bråka med mej står alla på min sida, har hent förut och den som bråkade med mig förut fick stor-stryk. Så ni som är mobbade börga på gym och träna 3-4 timmar varje dag! och om dom spelar fotboll sitter du och kollar på så frågar dom om du vill vara med så får du kontakt med andra!! ett tips bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 har aldrig blivit mobbad och nu har jag blivir kamratstödjare åsså(för er som inte vet hjälper vi mobbade) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 har aldrig blivit mobbad och nu har jag blivir kamratstödjare åsså(för er som inte vet hjälper vi mobbade) :) inte i min skola i alla fall ni mobbar ju dom som e mobbade... :evil: :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 (redigerat) har aldrig blivit mobbad och nu har jag blivir kamratstödjare åsså(för er som inte vet hjälper vi mobbade) :) Va?Om man hjälper dem som blir mobbade, på vilket sätt mobbar man dem? :huh: Redigerat 28 September 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 har aldrig blivit mobbad och nu har jag blivir kamratstödjare åsså(för er som inte vet hjälper vi mobbade) :) ja du kanske inte är sån men i förra skolan så fanns det såna som skulle mot verka mobbning men dom mobbades ochså så förstår du nu ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Ja, jag förstår nu, men du skrev konstigt. Men i alla fall, dem som skulle motverka mobbing, sa dem till en lärare eller något att dem i själva verket också är mobbade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.