Skinnpytte Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 jag blir... :( :cry: :cry: :( :cry: Kanske en gång om året det är väl inte att bli mobbad utan att bli retad låter det mer som Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Jag blir också retad VÄLDIGT personligt men jag bryr mig inte för jag vet att de inte menar det... De är mina kompisar.. Skulle kunna riskera livet för dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) nej. Blir ni mobbad (Av nån/några enstaka pers) Så ska ni andvända våld, eller säga till nån vuxen-(beroende på hur gammal man är) Redigerat 19 Januari 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 jag retar min kompis ibland och han retar mig ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jag e inte mobad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 en sak är ganska kontig en av mina bästa kompisar när han skjuter en boll på en då blir den sur på han men om jag gör samma sak reagerar dom knapt konstigt :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Nej! Men nästan varje gång vi har gymnastik (2 gånger i veckan) så retar dom mig för att jag har opererat mitt kön och då konstigt vis så trodde min kropp att jag e typ 14-15 år därför har jag t.ex mkt hår på mitt kön och sådär.. De retar dom mig för oftast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 TreeForce åldeR? jag mobbar Gogeta.. hihihi och en annan snubbe mobbar mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (Mic_93 @ 18/01-2005 21:07:54) blir du mobbad i skolan?? jag blir... :( :cry: :cry: :( :cry: Om nån skulle våga mobba mig spöar jag upp den. Så jag säger nej samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Zonix: 10... Vadå rå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Men dom ska f*n inte reta dej bara för att du har pubes..det enda du behöver säga till dom är att dom är för j*vla sega och alldig kommer få hår på ballarna..;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (redigerat) Jag är ej mobbad, fast jag känner några som är :( Redigerat 22 Januari 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.