ebjoest1 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 jag undrar vart alla guld-spindlar finns.jag har alla medaljer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 ja har hittat 96 st de är jätte svårt att hitta alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 skriv i zelda forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (redigerat) Kolla i fusk arkivet här på Fuska.se Jag vet inte vad ni kallar det för. Redigerat 16 Januari 2005 av lakris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 eeh. det såt väl inte hur man får alla gold skulltulas eller? :huh: jadu bra fråga ebjoest1 jag skulle också bra gärna vilja veta det :huh: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 jooo. men om man missar i ett tempel så kan man väl hämta den sen va? :o *le* :rolleyes: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamikazeb Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag har hittat alla men kommer inte ihåg var dom ligger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Fuska dom till dig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 (redigerat) trollungen:ehh.... det ÄR i zelda forumet Redigerat 15 Februari 2005 av Air Force Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Kolla i fusk arkivet här på Fuska.se Jag vet inte vad ni kallar det för. Det finns redan en. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Japp... Den är superb! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr-Kevin Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 om du vil ha alla spindlar på ett å sama stele så gå till prinssesans slåt å smyg för bi alla vakterna där ute å åk med vatten strömen där när man smyger för bi dåm två sista vakterna vid traperna där breve dom låderna man ska flyta å veka han killen där fins ett dräd sjung song of storm under trädet så kommer det ett håll gå in i hålet å kola åt vänster spreng vägen där fins en vanlig spindel å en guld spindel ta fram bomerangen å se till att du står nära kanten där man ska gå up ur hålan kasta bomerangen å snapt hopa bak så at inte hella texten kommer om den jör det seva inte starda bara om deta ska man gör när man e liten man kan jöra det masa gånger se till att inte hela texten kommer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg