Dark Elite Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Var får man egentligen Ruby på pokemon FireRed? Jag hittar den bara inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 jag är inte helt säker men jag tror det e på första ön.... efter man har varit på något ställe... sen hos moltres sen tebaka te första ön..... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 På One Island (Mt Ember) Efter att man vunnit Pokéligan, fått Nationaldex och pratat med Celio. BTW, finns det inte redan många sådana här trådar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 jo tusentals kolla på andra innan du startar en ny! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 sök igenom hela forumet före du frågar eller kolla på fusken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Det var ingen annan sån här tråd Så håll käft! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Ta det lungt vi menar bara väl :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 vi säger ju bara det.du behöver inte säga att vi ska hålla käft istället kan du säga att det inte fanns någon annan tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Det var ingen annan sån här tråd Så håll käft! :angry: Ska vi slå vad? Du har inte ens kollat för jag har startat minst 4 såna här trådar! KOLLA INNAN DU KLAGAR *fjolla* :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 du behöver ju inte lägga dig i *fjolla* :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) Jo det behöver jag. du klagar på allt och alla innan du ens kollar. :angry: Och sånt hatar jag :angry: Redigerat 21 Januari 2005 av Desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (Desen @ 21/01-2005 18:20:27) Det var ingen annan sån här tråd Så håll käft! :angry: Ska vi slå vad? Du har inte ens kollat för jag har startat minst 4 såna här trådar! KOLLA INNAN DU KLAGAR *fjolla* :angry: Öh... är det inte lite onödigt att starta 4 samma trådar. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg