Mezox Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 NDS säljs här (klicka). Fär er som inte vet vad det är klicka på denna länk och sedan Nintendo DS i menyn. Jag tyckte detta var viktigt så jag startade en tråd om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Haha, det finns jätte många som importerar spelkonsoller och säljer här i sverige för att tjäna en hacka.. Det är inte så konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 dock sägs det att multiplayern inte kommer vara kompatibel med varandra beroende på region, eller nåt sånt, Draghon har säkert koll;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Japp, så ska det tydligen vara... Gamereactor säger det iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 läser du gamereactor sag me. :rolleyes: I vilket nummer sa dom det?? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 jag tror inte ds kommer sälja så jätte bra...... :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Vadårå????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 läser du gamereactor sag me. :rolleyes: I vilket nummer sa dom det?? B) Jag läser inte tidningen så mkt, man får snabbare reda på mer om man går in på http://www.gamereactor.se son-goten master: Det tror jag, den har sålt über mkt i Japan och Usa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jag tror inte ds kommer sälja så jätte bra...... :cry: varför tror du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 vadå typ om jag köper mitt ds från usa och jag vill spela med m-player med nån som köpt det i sverige kommer inte det gå?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Det e ju bara några PSP.. inte nån NDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg