Gäst Adema Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 tycker ni monarkin är bra.................jag tycker den suger jag menar dom i kunga familjen föddes i en familj som var kungar mm och vet ni vad dom gör med våra skattepengar dom åker till thailand och får ett par elefanter massa presenter dom gör ju inget för svenska befolkningen för tusan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Monarkin :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Där är väll självklart att monarkin är bra, finns inga nackdelar. Sverige ska ha monarki! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Kungen är dum i huvudet som får pengar för att åka runt o vinka. Han är helt inkompetent för sin uppgift. Kungen kan dra nåt gammalt över sej. Fast å andra sidan, så vill jag nog inte heller ha en president som ska kosta en massa pengar med allting. Tror jag vill ha endast en "stadsminister". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 håller nog med. ja menar vad har kungen gjort förutom att spendera skattepengar och säga dumma saker (som de om brunei tex.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Monarki.. Joo.. Visst håller med dig Jellyfish.. Vinka kan nästan alla göra. Fast kungen är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Kungen är dum i huvudet som får pengar för att åka runt o vinka. Han är helt inkompetent för sin uppgift. Kungen kan dra nåt gammalt över sej. Fast å andra sidan, så vill jag nog inte heller ha en president som ska kosta en massa pengar med allting. Tror jag vill ha endast en "stadsminister". Kungen är en jävel på att vinka men jag håller med Jelltfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Tycker att hela kungahuset ska bort och att Sverige ska skaffa president istället för vad gör kungen för nytta igentligen? En president kan bestämma mer än vad kungen kan och dessutom så kan en president byttas att vart 4;e år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Kungen är väl okej. Han ställer inte till med massa problem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Men han kostar pengar. Som faen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 allt det ni snackar om suger! f*n DIKTATUR är lösningen! eller typ monarki då kungen på riktigt bestämmer, altså inte bara vinkar... (plus han äger på vinka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 apoca är du lite dum i huvet diktatur vill du väl inte ha :huh: :huh: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.