Gäst UAP Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 denna då? Kommentar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Längesen man gjorde något i PS nu så jag gjorde något annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Längesen man gjorde något i PS nu så jag gjorde något annorlunda. w0t , den var najs på sina ställen, skippa texten(kanske en tx.8 i hörnet ?) gör om ramen , OCH HA KVAR ANIMERINGEN , dö coolt ! o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Hallo allihopa, jag sitter framför photoshop dag & natt, jag lär mej mycket under en dag, eftersom att jag brukar ta mig hjälp utan tuts å sånt. Men ni som inte vill, behöver inte tro på mig. Ok, men här kommer en ny. Ursäkta men, vad menar du med namnet ?När jag gör en bild så sätter jag in en text bara, jag gör inte bara bilder för att visa upp dom här på fuska, och jag tänker inte börja sätta in texter som det står svadilfare på ;) Om du inte tror på att jag har blivit bra så är det så, inget jag kan göra nått åt :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Hallo allihopa, jag sitter framför photoshop dag & natt, jag lär mej mycket under en dag, eftersom att jag brukar ta mig hjälp utan tuts å sånt. Men ni som inte vill, behöver inte tro på mig. Ok, men här kommer en ny. Menar att först har du ett namn och sen en titel. Namnen är olika på bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Hallo allihopa, jag sitter framför photoshop dag & natt, jag lär mej mycket under en dag, eftersom att jag brukar ta mig hjälp utan tuts å sånt. Men ni som inte vill, behöver inte tro på mig. Ok, men här kommer en ny. Håller med TDY. Skriv ditt fuskanamn så slipper någon att tvivla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 TDY@Status: Ni får vänja er, jag tänker inte göra det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 (redigerat) Gör bara 1 med ditt fuskanamn på så kommer flera att tro på dig. Känns lite konstigt att du skriver olika namn hela tiden... Fast jag tror på dig ;) varför skulle man vara så dum så att man lägger in andras bilder. Redigerat 5 April 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Spara en PSD version och skriv ditt namn på ena av bilderna och posta "originalet" också. Jag trodde dig, men det verkar konstigt att du vägrar skriva ditt namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 här är en som jag gjort 100% i photoshop elements 4. 0% hemladdade brushes eller fonts. ganska nöjd. http://img224.imageshack.us/img224/6831/henrikbildsb2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Men lyssna, ni behöver bara ge betyg varför måste ni "tvivla" inte "tro" på mig, ni behöver bara ge mig betyg, snälla? Ni behöver inte tro på mig,ok? Jag vill inte bråka med er, eller nått sånt. Så snälla ? Status, jag älskade den, det vara slöna färger, bilden känns, mjuk å sånt. 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Svadilfare gör bara som dom säger. Spara en PSD version och skriv ditt namn på ena av bilderna och posta "originalet" också. Då slipper du bråka med nån. Iaf skulle vilja ha lite mer comments på denna http://www.fuska.se/forum/uploads/post-19191-1175715967.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.