Lynott Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 lite, tog lite tid att hitta någon "rostig" bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 okej men den blev snygg till slut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 skulle vilja att ni som använder photoshop blir lite mera aktiva i tavern, jag kommer att försöka ha SOTW(Sig Of The Week) varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 (redigerat) Här var en jag gjorde, har inte hålllit på med PS på skitlänge :P Redigerat 16 Mars 2008 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 (redigerat) hm... man bör inte använda många renders i en bild. men annars en rätt ok ava. latest. Redigerat 16 Mars 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 hm... man bör inte använda många renders i en bild. men annars en rätt ok ava. latest. tror han syftade på att naruto gjorde en "attack" som gör att han klonar sig själv så han blir fler, därför är dom lite mindre oppasity också arako: fin bild men variera dig mer du har använt dig av samma saker länge nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 naah jag har inte använt mej av den dära "utsmetningen" förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 före efter One wave + rubber = done? första gången jag använder photoshop på månader... testade cracking effekt, komentera! :) (angående bilden så behövde jag bara ett ansikte och han var den enda jag hittade i mappen :P) före och efter bilder Inte särskilt snygg. Ser inte alls ut som att han har "ärren" i ansiktet utan det ser bara påklistrat ut. Sen så är det ju inget mer som händer med bilden, bara de där gulbruna strecken överallt. Det är dock kul att se folk som gör annat än signaturer, Arako och amo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) förlåt, gjorde en till sig :( http://img291.imageshack.us/img291/18/narutosig3126fk7.jpg men jag gör mest sigs eftersom att jag brukar vara med i nationalsigleague. Redigerat 18 Mars 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Min nyaste.. har inte gjort nåt i ps på länge.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Som jag sa i Tavern så slopa dom dära sträcken nu. Och ramen ser bara konsig ut. Och rendern smälter inte in för fem öre. har förresten startat en ny SOTW i The Tavern nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) kommentarer? Redigerat 19 Mars 2008 av amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.