Nomatic Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Vet att denna bild inte är som alla andra på detta forum men jag kände att lite feedback vore trevligt ändå ;> (Jag vet att ögat inte ser allt för snyggt ut) PS. Klicka helst på bilden så blir det bättre skärpa Åh vilket mästerverk, sjukt snygg! Hittar nästan inga fel, jag älskar den. Kanske att sprickorna är lite "påklistrade", hur gjorde du den? Tutorial? Man tackar, jag la inte till allt för mycket arbete kände att jag ville bara testa texturer. Fullt med massa bra tutorials finns här. @ Zimens, ja det är moderskeppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) satt in lite mera på bannern :D Redigerat 20 Februari 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 :)Den blev ju ganska bra, stör mig bara på den där saken bakom rendern.Annars så blev ju den bra. 7/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 :)Tycker personligen att rendern är felplacerad, eftersom det ser ut som han blir skjuten i ryggen eller något (kanske bara jag) så borde han vara mer åt höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Höll på och lekte i photoshop. Det hela slutade med denna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Såg tutorialen du länkade och blev sugen på att testa på en likadan, jag gjorde dock 80% på egen hand och kollade endast vilka lager man skulle öppna, blev rätt besviken på resultatet, aja. Tryck på bilden för bättre kvalla. Redigerat 21 Februari 2009 av Amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) lol minn första "byta färg på ögan" blå till röd ;D Redigerat 21 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) höhöh, wallpaper ^^, Redigerat 21 Februari 2009 av Planin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 lol minn första "byta färg på ögan" blå till röd ;D Det blev verkligen snyggt :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Husko* Ganska slarvigt gjort. Man ser tydligt att du bara färgat det. Det ligger röd färg utanför.. Ser konstigt ut ovanför.. Skarpa kanter, inte bra. 3/10. Planin* Hemsk. :( Vad ser jag? En Simpsons karaktär, svart/grå bakgrund med en opassande C4D.. Ser inte bra ut. 1/10. Redigerat 21 Februari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.