Salzalada Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Nja, tjejen passar inte in i det gröna. Försök att göra så att renderna smälter inte lite mer. Den förra biden var väldigt bra! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 här är den bästa jag har gjort men jag är rättså ny på att göra avatarer så det är en av mina första också man får börja med att ladda hem ett bra grafikprogram. (inte paint) sen är det nog mest att träna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Nja, tjejen passar inte in i det gröna. Försök att göra så att renderna smälter inte lite mer. Den förra biden var väldigt bra! =) Hur menar du med att smälta in mera? Tack för kommentaren om den förra bilden :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Alltså, så att bakrunden blir lite ljusare eller rendern mörkare. Så att allt passar ihop bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) Det har gått ett tag nu, antar att ingen av er kommer ihåg mig men här är mina senaste skapelser. Nu e ja tillbaka me nya skillz och ny frisyyyr.. Jag vet, det är ingen banner detta men jag var bara tvungen att visa den!!:P P.S min GamerTag e Grounded Golem ifall du undra.. Redigerat 28 Januari 2006 av Thierry Henry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stardust Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag undrarhur man gör snygga bakgrunder med PS 7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Hahaha, garvar som f*n åt äpplet. Ruskigt skön, kan du inte lägga in ögon också ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Ska tänka på det där med drop shadow och outerglow, tack för att du nämde det :) Denna gjorde jag nyss, var tvungen att inviga den nya musen :P : Betyg sätt gärna. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Final_Fantasy_Girl3.jpg Jag tycker den blev bättre iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 http://i8.photobucket.com/albums/a42/Zimens/ZIMENSffvector.jpg Försökte mig på lite vector. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 helt ok, kanske inte den bästa blandningen mellan vector o smudge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Ville prova nåt nytt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Hahaha, garvar som f*n åt äpplet. Ruskigt skön, kan du inte lägga in ögon också ? :) Här har du ett äpple med öga, inte näsa, mun Här e min senaste banner/sig. betyg sätt 1/10 gärna!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.