Kevve Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 9/10 lite för ljuys =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Den får 8/10 av mig. Den kändes tom, annars cool :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 varför dömmer alla te han och ej te mig?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Har äntligen fått ett fungerade Photoshop, denna signaturen kanske är lite väll "extreme" ^o) http://img155.imageshack.us/img155/9099/extreme1of.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Salt Popcor, jag kommenterade din ;) Burken: Wihha! Va snyggt! Hur får du dessa snygga färger? 100% ! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Salt Popcor, jag kommenterade din ;) Burken: Wihha! Va snyggt! Hur får du dessa snygga färger? 100% ! ;) Om man använder en render på bilden kan man göra så att färgerna på rendern blir färger..(fy f*n va svårt att förklara :-S) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Defualts: 1-100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Har äntligen fått ett fungerade Photoshop, denna signaturen kanske är lite väll "extreme" ^o) http://img155.imageshack.us/img155/9099/extreme1of.jpg Ljuvligt burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Är inte Burken´s och Mezox´s bild samma bara vänd åt andra hållet? Eller ser jag dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Jo det är samma render. Mexoz måste ha snott den =P Redigerat 1 April 2006 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Mmm. Tyckte väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 @Burken - Den är skitsnygg. Men(alltid ett Men) jag tycker att du borde göra din text lite mer diskret. Lite mindre och inte lika tjock etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.