Selene Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Salt-Popcorn: Vad du tycker om One Piece animen/mangan har absolut ingenting att göra med den här tråden. Och bedöm inte sakerna gjorda i photoshop efter rendern. Håll dig till ämnet och låt oss andra slippa höra vad du tycker om off-topic saker. Det var vad jag hade att säga lite off-topic men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) ;) (den va 10 gånger tydligare innan(nåt konstigt) Redigerat 22 April 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) http://img174.imageshack.us/img174/9905/teletvgays3lh.jpg Den här förtjänar respekt för den är inte töntig -.- Kämpade mig: http://img173.imageshack.us/img173/4854/hardcoresuperstar6bl.jpg Redigerat 22 April 2006 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Salt - Popcorn: Ge upp nu, vissa gillar One Piece och vissa inte, respektera det ! Lucas16: Dem var ju snygga, med tanke på att du inte använder photoshop, utan ett sämre program. 7\10 på båda. ;) Burken Bj: Haha, den första var ju grym ! Men stavas inte " Prud " " Proud " ? 8\10 på den eftersom den var så rolig ! :P Din andra var ju så grym, så snyggt ! 10\10 enligt mig, den var såå snygg ! ;) <---- Vad tycks om min avatar ? ( 1- 10 ? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Salt - Popcorn: Ge upp nu, vissa gillar One Piece och vissa inte, respektera det ! Lucas16: Dem var ju snygga, med tanke på att du inte använder photoshop, utan ett sämre program. 7\10 på båda. ;) Burken Bj: Haha, den första var ju grym ! Men stavas inte " Prud " " Proud " ? 8\10 på den eftersom den var så rolig ! :P Din andra var ju så grym, så snyggt ! 10\10 enligt mig, den var såå snygg ! ;) <---- Vad tycks om min avatar ? ( 1- 10 ? ) haha, ja det stavas proud, men jag blev så förbannad på allt tönt snack så att jag glömde helt bort det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Och det stavas We're inte We'r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Och det stavas We're inte We'r Det spelar f*n ingen roll....We are, We'r, We're same shit diffrent names!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Och det stavas We're inte We'r [Ändrat] Redigerat 29 April 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 http://img66.imageshack.us/img66/3276/tloz27bj.jpg Tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) Satt och kämpade mig med olika resulat i någon timma, och blev väldigt nöjd! Dissar ni denna har ni ingen smak! http://img127.imageshack.us/img127/995/theultimatespidermansultimates.jpg DEFAULTS ONLY! Redigerat 24 April 2006 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Burken, den var verkligen jättefin. Men(alltid ett men >_>) färgerna ser skumma ut, tex vid spindelmannensbröst så är det lite cyan färgat... jag vet inte om det var tänkt så men jag tycker det ser lite skummt ut. Men i helhet så är det definitivt en utav dina bästa. 93% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.