Aegzor Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Har Photoshop CS2, och jag brukar göra bilderna i 200x200 eller 300x300, men just denna (+en till) var för stor, och jag vet fortfarande inte hur man förminskar själva motivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) Har Photoshop CS2, och jag brukar göra bilderna i 200x200 eller 300x300, men just denna (+en till) var för stor, och jag vet fortfarande inte hur man förminskar själva motivet. har för mig att du håller i ctrl+t och sen drar åt det hållet du vill förminska(nån kan rätta mig om detta är fel) Redigerat 27 September 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Har Photoshop CS2, och jag brukar göra bilderna i 200x200 eller 300x300, men just denna (+en till) var för stor, och jag vet fortfarande inte hur man förminskar själva motivet. Tryck Ctr+T (håll inte ner) dra Pistolens hörn till storleken är bra (håll ner shift samtidigt som du drar för att inte göra den avlång). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Tackar. förlåt för off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Försökte på en tut innan, men blev inte riktigt nöjd medn någon av dom :/ :( Väldigt snygga, gillade den andra mest. :) Första bannern får 8\10 och den andra 9\10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 :cool: min snyggaste! :cool: 1-10 :) vad använder du för pogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Han använder nog Photoshop. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Så menar du TDY? Nu blev iofs rendern framför, för ska jag få den framför så får jag göra om rendern osv :P Jag använder photoshop cs 8.0 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Min första... vad tyx? den blev inte så bra utskuren..men ja e rätt så nöjd ändå ^^ http://img501.imageshack.us/img501/8717/untitled1kd5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Min första... vad tyx? den blev inte så bra utskuren..men ja e rätt så nöjd ändå ^^ http://img501.imageshack.us/img501/8717/untitled1kd5.jpg du borde haft elvis hals utanför bilden. annars hyfas för att vara första Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jag tror du kan bli bra i framtiden Mighty me, jag kan lova dig att om du anstränger dig kommer om 2 månader vara en sådan som jag storhandlar av för enorma summor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Ser ut som elvis är halshuggen, han är dåligt utskuren, han är i fel format (ser ihoptryckt ut). Tråkiga färger samt bakgrund, testa att använda brusher i början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.